Sťahovanie kancelárií

Samotné sťahovanie nemusí byť pre Vás nepríjemný zážitok.

Pri sťahovaní kancelárií je potrebné klásť dôraz na to, či sa sťahuje celá firma alebo iba jednotlivá kancelária.

Samozrejme ako prvý krok pred sťahovaním je obhliadka. Stačí nás kontaktovať. Na obhliadke sa dohodnú detaily ako sú množstvo, druh, čas a spôsob dodania baliaceho materiálu. Ďalej sa dohodne spôsob prepravy, prípadné demontáže a montáže.

Pred samotným sťahovaním je dôležité vhodné zabaliť citlivé kusy nábytku a príslušenstva. So všetkým Vám naši pracovníci budú nápomocní. Keď si objednáte aj balenie, máte to bez problémov a strachu, či sa náhodou niečo nepoškodí.

Zabalíme, presťahujeme a vybalíme sami. Stačí keď nám ukážete, kam umiestniť jednotlivé kusy. V prípade väčších akcií navrhujeme pripraviť dopredu plány umiestnenia nábytku.

Naši pracovníci majú bohaté skúsenosti s rozmiestňovaním nábytku v interéroch ako aj v exteriéroch, preto Vám môžu navrhnúť rozmiestnenie. Vieme taktiež zabezpečiť interérového architekta, ktorý Vám pomôže s návrhmi.

Treba navŕtať nové diery do stien napríklad na zavesenie obrazov? Nie je problém.

Po presťahovaní nasleduje odvozu baliaceho materálu, prípadne poupratovanie.